متفرقه

6 مهارت کاربردی زندگی که باعث کنترل اضطراب می شوند

اگر احساس بی حوصلگی، بی قراری یا اضطراب می کنید، یادگیری مهارت های جدید می تواند باعث حواس پرتی شما شود اما بهتر است فشار زیادی به خودتان وارد نکنید تا همه چیز را یکجا به دست آورید.

مهارت های اداری و فناوری اطلاعات را بیاموزید

اگر تمایل دارید مهارت‌های اکسل خود را بهبود بخشید، یک حساب کاربری در لینکدین ایجاد کنید یا روش‌های برنامه‌نویسی را فراگیری کنید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کارهاست. زندگی پرمشغله ما ممکن است جلوی تمرکز و تمرین مهارت‌های جدید را بگیرد.

همچنین باید به یاد داشت که فناوری به طور پیوسته در حال تغییر و تکامل است که ممکن است باعث کاهش سطح شما در مقایسه با دیگران شود. پس چرا زمان زیادی را برای عقب نشینی صرف کنید؟ اگر به دنبال یافتن یک شغل جدید هستید، توسعه مهارت‌های اداری و فناوری اطلاعات نیز می‌تواند به شما کمک کند تا رزومه خود را تقویت کرده و بر جذابیت آن افزوده کنید.

مهارت های بهره وری اداری

اگر می‌خواهید با استفاده از ابزارهای آفیس مانند ورد، پاورپوینت یا اکسل اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، آلیسون مجموعه‌ای از دوره‌های آنلاین رایگان کوتاه را ارائه می‌دهد که به شما در انجام این کار کمک می‌کند.

مهارت های رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی مزایای شخصی زیادی دارند، مانند کمک به شما برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده، اما این روزها نقش برجسته‌ای در تجارت بازی می‌کنند.

دوره های زیادی وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی استفاده کنید – به عنوان مثال، چگونه یک کانال YouTube ایجاد کنید، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی شوید یا یک استراتژی محتوا در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنید. اگر علاقه مند هستید، ما مجموعه ای از دوره های بازاریابی دیجیتال را در وب سایت خود داریم.

کدنویسی و علوم کامپیوتر

اگر علاقه مند به آشنایی با کدنویسی یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد علوم کامپیوتر هستید، می توانید آکادمی خان را بررسی کنید. Khan Academy تعدادی آموزش رایگان مفید دارد که شما را با همه چیز از الگوریتم ها گرفته تا برنامه های اشکال زدایی و نحوه نوشتن کد تمیز آشنا می کند.

آموزش کمک های اولیه

آموزش کمک‌های اولیه یکی از با ارزش‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانیم در طول زندگی با خود داشته باشیم، اما تعجب آور است که تعداد کمی از مردم این مهارت‌ها را دارند.

برای بسیاری از ما کمک های اولیه چیزی است که دوست داریم بیشتر در مورد آن بدانیم، اما به سادگی هرگز به آن دسترسی نداریم – مگر اینکه در زمینه ای کار کنیم که به آن نیاز دارد. اما اگر مقداری اوقات فراغت دارید، پس چرا یک دوره کمک های اولیه را آنلاین نگذرانید؟

اگر می خواهید به یک کمک اولیه واجد شرایط تبدیل شوید، باید برخی از آموزش های عملی را انجام دهید. با این حال، همیشه می‌توانید برخی از یادگیری‌ها را از قبل انجام دهید.

صلیب سرخ بریتانیا تعدادی منبع رایگان از جمله ویدئوها و راهنماها را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به شرایط اضطراری مختلف بهداشتی، از جمله فردی که خفگی می کند، نفس نمی کشد و/یا خونریزی شدید دارد، پاسخ دهید.

توجه: مهم است که هرگز مهارت‌های کمک‌های اولیه مانند احیا را در افراد واقعی تمرین نکنید، زیرا ممکن است آسیب زیادی وارد کنید. باید منتظر تمرین در یک محیط شبیه سازی شده در یک دوره آموزشی عملی و تحت نظارت باشید.

رقصیدن را یاد بگیرید

آیا زمانی که شیار خود را تکان می دهید خوشحال هستید؟ پس چرا به فکر گرفتن چند درس برای شکوفا کردن استعداد خود نباشید؟ یادگیری چند برنامه روتین و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک های مختلف رقص می تواند راهی سرگرم کننده برای گذراندن زمان و فعال نگه داشتن بدن و مغز شما باشد.

با توجه به کالری شماری بوپا، شما می توانید بیش از 400 کالری در ساعت رقص بسوزانید. فعالیت بدنی همچنین مغز شما را تحریک می کند تا اندورفین (هورمون های شادی) ترشح کند که تقویت کننده های طبیعی خلق و خو هستند. رقص، که شامل یادگیری و تمرین روتین است، همچنین می تواند به بهبود عملکرد شناختی و جلوگیری از زوال ذهنی کمک کند.

Oti Mabuse حرفه ای Strictly Come Dancing و همسرش Mariushe مجموعه ای از آموزش های رقص رایگان را در اختیار عموم قرار داده اند. کلاس های او – که شامل رقص هایی با الهام از آفریقای جنوبی و رومانی است – را می توان در کانال یوتیوب او یافت.

در دوره آنلاین رقص شرکت کنید

همچنین می‌توانید یک دوره آنلاین رقص را در نظر بگیرید که سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف رقص را تجزیه می‌کند تا درک عمیق‌تری به شما بدهد.

دوره های Udemy طیف وسیعی از سبک های رقص از رقص شکم گرفته تا سالسا را ​​پوشش می دهد. یا، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های مختلف رقص، چرا مقاله ما را بخوانید. 11 کلاس رقص آنلاین برای مبتدیان؟

یاد بگیرید که چگونه موها و ریش خود را کوتاه کنید

کوتاه کردن موهای خود مهارتی است که باید با مسئولیت خودتان امتحان کنید، و اگر می خواهید بهترین فرصت را برای درست کردن آن به خودتان بدهید، نباید عجله کرد. با این حال، اگر آن را به درستی انجام دهید، می توانید در آینده در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

برای مردان، آرایشگران مستقر در لندن مجموعه‌ای از ویدئوها را در کانال یوتیوب خود ارسال کرده‌اند تا شما را با نحوه انجام هر کاری از کوتاه کردن ریش تا کوتاه کردن کامل ریش آشنا کنند.

برای مردان و زنانی که موهای بلندتری دارند، تماشای تعداد انگشت شماری از آموزش های مختلف در YouTube قبل از اینکه خودتان دست به هر کاری بزنید، می تواند مفید باشد. با تماشای چند تکنیک مختلف از افراد مختلف، می توانید بر اساس ترجیحات عمومی و نوع موی خود، بهتر ارزیابی کنید که کدام روش برای شما بهترین کارآمد است.

اگر با کسی زندگی می‌کنید که نیاز به کوتاه کردن ریش یا کوتاه کردن مو دارد، می‌توانید این تکنیک‌ها را نیز یاد بگیرید تا از آنها استفاده کنید – البته اگر او به شما اجازه دهد.

در دوره آنلاین آرایشگری شرکت کنید

در صورت تمایل به یافتن یک نقطه شروع، دوره آموزشی بهترین سالن زیبایی تهران یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هاست. این دوره آنلاین، با مدت زمان 13 ساعت، شامل بیش از 600 جلسه است که به 15 موضوع مختلف مانند درمان پوست، مو و پوست سر، تکنیک‌های آرایشگری، و بهداشت و ایمنی اختصاص یافته است.

و در آخر بهتر است بدانید یادگیری مهارت های جدید علاوه بر کنترل اضطراب شما می تواند در دیگر حوزه های زندگی مثل مهاجرت هم مؤثر باشد یادگیری مهارت‌های جدید و مهاجرت به یک محیط جدید هر دو فرایندی هستند که می‌توانند زندگی انسان را به شکل قابل توجهی تحول دهند. یادگیری مهارت‌های جدید، سرمایه‌گذاریی است که افراد در خود ویرایش می‌کنند و باعث افزایش قابلیت‌های شخصی و حرفه‌ای آن‌ها می‌شود. این فرآیند نیازمند پشتکار، تمرکز و تعهد برای پیشرفت است. از طرفی، مهاجرت به یک کشور جدید نیز به عنوان یک تجربه‌ی زندگی مهم محسوب می‌شود. این تجربه می‌تواند باعث آشنایی با فرهنگ‌ها و زندگی در محیط‌های مختلف شود و موجب گسترش دیدگاه و ارتقای سطح فرهنگی فرد گردد. همچنین، این اقدام می‌تواند فرصت‌های شغلی و تحصیلی جدیدی را فراهم کند و به فرد امکان ایجاد یک زندگی بهتر و پایدارتر را در کشور مقصد بدهد. در نهایت، هر دوی این فرایندها به دلیل ایجاد فرصت‌های جدید و افزایش ارتباطات بین‌المللی، می‌توانند به توسعه فردی و اجتماعی فرد کمک کنند. به همین منظور و اطلاع یافتن از مهارت های مورد نیاز می توانید به بهترین دفتر مهاجرتی تهران مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا