اخبار

اخبار مهم و سیاسی در سال 2021 که به ترامپ مربوط می شوند

ایوانا ترامپ مدعی شد که دونالد فکر می کند برای خانم ترامپ بسیار موفق است

ما زنی را دوست داریم که ارزش خود را می‌داند، و ایوانا ترامپ می‌دانست که چقدر برای سازمان ترامپ و به‌علاوه وجهه دونالد ترامپ سود می‌برد. او به مدت هفت سال به عنوان مدیر ارشد اجرایی خدمت کرد و حتی رئیس قلعه ترامپ واقع در آتلانتیک سیتی (از طریق News.com.au) بود. و به گفته خودش، او می دانست که چقدر به برند همسر سابقش قدرت اضافه کرده است و در مصاحبه با تایم ادعا کرد که “بدون او این اتفاق نمی افتاد.”

همانطور که او در قد و قامت و موفقیت خود، نظارت بر کازینوها و ترامپ پلازا رشد کرد، ازدواج او شروع به فروپاشی کرد – و او ایده ای داشت که چرا. او به تایم گفت: “فکر می کنم دونالد احتمالاً کمی نسبت به موفقیت من حسادت می کرد. و من آن را احساس کردم.” او واقعاً نمی‌توانست کاری انجام دهد. او می‌دید که من چقدر سود کردم، بنابراین هرگز مرا از آتلانتیک سیتی اخراج نمی‌کرد. او هرگز مرا از هتل پلازا اخراج نمی‌کرد، زیرا من کار بزرگی انجام دادم. و شاید او کمی از این کار ناراحت شد. بیت.”

او بعداً در کتاب خود با عنوان “تربیت ترامپ” نوشت: “در ازدواج ما دو ستاره وجود نداشت. بنابراین یکی از ما باید می رفت.”

ایوانا ترامپ پس از برخورد دونالد ترامپ با مارلا میپلز به وضوح آسیب دید

واضح است که حتی سال‌ها بعد، ایوانا ترامپ همچنان نسبت به همسر دوم دونالد ترامپ، مارلا میپلز، خصومت داشت. ایوانا و دونالد سرانجام در سال 1990، پس از ماه ها گمانه زنی مبنی بر آشفتگی ازدواجشان، از هم جدا شدند، زیرا دونالد در اوایل سال با میپلز دیده شده بود. همانطور که نیویورک تایمز در آن زمان اشاره کرد، “رفتار ظالمانه و غیرانسانی از سوی آقای ترامپ به عنوان دلیل طلاق بلامنازع ذکر شد” و ایوانا به دلیل توجه رسانه ها و همسر آن زمانش “اضطراب و بی خوابی” را تحمل کرده است. افرا جمع شد.

میپلز یک مدل و هنرپیشه است، اما این باعث نشد که ایوانا او را با این لقب خطاب نکند: دختر نمایشی. در مصاحبه ای با تایم در سال 2017، ایوانا هنوز به همسر دوم دونالد و مادر دختر تیفانی با نام مستعار اشاره می کند و حتی برخی از تعاملات نسبتاً نامرتب را در طول طلاق خود از دونالد به یاد می آورد. همانطور که در طول مصاحبه اشاره شد، دونالد تهدید کرد که دون جونیور را از ایوانا خواهد برد، اما او به سرعت تلافی کرد. او به تایم گفت: «اغلب منظور او این نیست. او چیزهای احمقانه ای گفته است.

رئیس جمهور های آمریکا
رئیس جمهور های آمریکا

ایوانا ترامپ از انتخابات ریاست جمهوری دراماتیک 2020 خسته شد

به نظر می رسد اکثر مردم از انتخابات ریاست جمهوری 2020 حتی قبل از شروع آن خسته شده اند. پس از پایان آن، ایوانا ترامپ نظرات خود را درباره کل این مصیبت به اشتراک گذاشت.

در اکتبر 2020، همسر اول رئیس جمهور فاش کرد که فکر می کند شوهر سابقش در نوامبر در انتخابات مجدد پیروز خواهد شد. او به مردم گفت: “او پیروز خواهد شد.” هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد. اما بعد از باخت، ایوانا می‌خواست کل انتخابات و تمام درام‌هایی که با آن همراه بود در گرد و غبار باقی بماند. ایوانا در مصاحبه دیگری به People گفت: «من فقط می‌خواهم همه چیز به هر طریقی تمام شود. “من واقعاً اهمیتی نمی دهم.”

یک منبع نزدیک به تیم ترامپ به پیپل گفت که “آشوب” در میان خانواده نزدیک دونالد وجود دارد و “آنها به طور کامل به نتایج انتخابات پی نبرده اند زیرا “هیچکس انتظارش را نداشت”. سردرد،” به وضوح احساسی که ایوانا تکرار کرده است. با این حال، اگر یک چیز روشن باشد، ایوانا برای پایان انتخابات 2020 آمادگی بیشتری داشت.

همسر سابق دونالد ترامپ نمی توانست صبر کند تا سه فرزندشان بتوانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند

با وجود این درام طوفانی که به نظر می رسد همیشه خانواده ترامپ را در بر می گیرد، ایوانا ترامپ نمی توانست صبر کند تا فرزندانش از سیاست خارج شوند و از کاخ سفید خارج شوند. ایوانا به People گفت: «من فقط می‌خواهم آنها بتوانند زندگی عادی خود را داشته باشند – زندگی عادی. نه زندگی واشنگتن و همه اینها، فقط در نیویورک یا هر کجا که قرار است باشند و فقط زندگی عادی خود را داشته باشند.”

این تاجر و مادر سه فرزند گفت که فکر می‌کند فرزندانش در حالی که نقش‌هایشان را در کاخ سفید اشغال می‌کنند «خوب» می‌کنند، اما او آماده است که آنها ادامه دهند. او ادامه داد: “من فکر می کنم آنها از بودن در کنار دونالد و اجرای انتخابات و دیدن اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد لذت بردند، اما اکنون – خدا را شکر – تمام شده است.” من واقعاً مطمئن نیستم که آنها قرار است چه کاری انجام دهند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا